Nya äventyr

Imorgon bär det av. Jag och min parhäst Jossan drar iväg och roadtrippar oss lite. Lite oklart vart, men bort ska vi. Var prat om att vi skulle följa med en snubbe och åka skidor, lite oklart hur det blir med den saken, då han inte hört av sig. Det var någon ifrån tennisklubben där J jobbar. Annars har vi pratat om Taupo, Napier, Wellington, Wanganui. Eller ja, Wellington och Wanganui blir det ju vilket fall som hellst. =o) Ska bli så skönt att komma iväg lite. En vecka ledigt! Vi kommer ha så kul, det vet jag jag iallafall. Spelar liksom inte så stor roll vart vi hamnar.

Idag har jag och Jossan varit och bowlat med barnen. Det var kul men dyrt. Kanske inte det bästa för min handled. Fi fan vad ont jag har nu. kanske lite chokalr, cola och chips gör så att det känns bättre. Funderar på om jag ska knata upp till Foodtown och köpa lite gotte. Annars händer de inte så mycket denna fredag. Skulle ha packat nu på kvällen, dock inte så lätt när man glömt att tvätta under dagen. Kom på vid 20 tiden att jag inte tvättat. I panik sprang jag in i huset. Nu hänger kläderna på sträcket. Blir väl en åktur i tumlaren imorgon bitti gissar jag på. Jävla klant!

Nä choklad var det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0