Slacker

Jag har kommit in i någon slags slacker period. Tror att det kan bero på att jag inte mår så bra. Har haft huvudvärk i en vecka nu ungefär. Jag har ätit, druckigt och tagit piller, inget tycks hjälpa. Nu känns det som att det är påväg till migrän. Värker i ögonen och ansiktet känns avdomnat och känner mig även lite illamående. Inte bra! Jag är inte motiverad till att göra någonting. Mitt rum behöver verkligen städas, spindlarna tar över. Men sist jag dammsög var påsen full så jag var tvungen att pilla ut skräp så jag kunde fylla den igen. Har glömt att säga till Nicky om nya påsar och jag orkar verkligen inte gå igenom processen tömma och fylla, igen. Jag känner inget MÅSTE över att städa rummet just nu. Spindlar är ju ändå bra varelser, de fångar alla andra irriterande kryp i deras nät. Tog mig iallafall orken till att vika min tvätt. Den har väl stått i en vecka nu i tvättkorgen.

Imorgon bär det av på road trip igen. Jag, Sara, Ida och Antje ska göra east cape. Första stoppet blir Napier sen blir det Gissborne, för övrigt det första stället i världen som får se soluppgången. Sista stoppet blir i Opotiki (tror jag det heter). Hoppas verkligen på fint väder. Verkar tyvärr inte så lovande för tillfället då regnet öser ner. *suck*

Fick för övrigt ett brev ifrån Försäkringskassan i förrgår. "Från och med den 7 april 2009 är du inte registrerad hos Försäkringskassan. Det beror på att du inte längre bor eller jobbar i Sverige."

Åh fan! Gör jag inte? Tänk att jag måste ha missat att jag flyttat ifrån Sverige. Jag som trodde att den där flygresan på typ tre dagar bara var till någon Sthlms förort. Snabbt de verkar jobba för övrigt, har ju ändå bara bott här i ett halvår nu. Haha...

Nu sömn! Godnatt min skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0