Trotsa regnet!

Yes det är det jag pysslar med nu för tiden. I Wellington var jag och Jossan på någon naturvandring. Det är typ som ett gigantiskt naturreservat (?), där de håller på att konstrurera så att det kommer att se ut som NZ gjorde för flera hundra år sedan, innan alla europeer kom hit och förstörde allt, det vill säga en jävla massa skog och massa djur. Vi knatade omkring där i två timmar i ÖSREGN. Jag blev härdad. Hoppades på att få se kiwis (NZ fågel) men vi hörde den bara. Fullt med lysmaskar fick vi dock se, jätte fint, som stjärnor som lös där inne i skogen. Två ödlor såg vi också, typ ifrån dinosarietiden. Coolt!

Någonting som jag tyvärr inte kan trotsa är dessa jävla gympaskor. Jag har lindat in fötterna i bandage för att inte få skavsår, och det hjälper inte! Mina andra "gympaskor" har jag nu slitit ur sulan i, den vek sig och blev obekväm, så jag kan like gärna gå barfota som att använda dem. Vilket innebär att jag måste köpa nya gympadojor. Någon som vill sponsra med lite kosing kanske? ;o)

Ikväll är det tv kväll; Two And a Half Men, The Big Bang Theory, Special Victims Unit, True Blood och CSI Miami. Säga vad man vill om onsdagar, men en bra jävla tv kväll är det. Bara salt och vinägerchipsen som fattas. ;o) Men det blir det ingenting av idag.

Puss hej, nyttig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0