Vad är det jag inte tål?

Igår efter jag ätit middag fick jag sån jävla kramp i magen, ungefär vid solarplexus, och så blev jag illamående. Precis samma känsla som jag fick när jag märkte att jag inte tål avocado. Igår åt jag ingen avocado, men däremot spenat. Tror det kan vara spenaten jag fick det av. Vad har då spenat och avocado gemensamt? Det måste ju vara något ämne i det som jag inte tål. Men vad? För det var knappast korven eller potatismoset jag fick kramp av. Konstogt det där. Idag mår jag iallafall bra igen. Eller ja, har ju någon slags förkylning som är på gång. Ont i huvudet och lite i halsen i några dagar nu. Fast det är bara att ignorera och gå vidare. Till exempel gå ut och gå. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jenny

undvik att äta sånt som är grönt t.ex gurka med skal på, grön paprika, spenat .. ja du fattar.. har med gallan att göra när du får ont så..



Min mamma hade samma problem och hon opererade sig för gallsten.



Hoppas du har det bra!

Puss & Kram från Indiana

2009-10-24 @ 07:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0