Duktig

Idag är en sådan där dag då jag känner mig så jävla duktig igen. Gillar dessa dagar. Det har mycket att göra med gårdagen också. Nicky sa att jag gjorde ett väldigt bra jobb och att det kändes tryggt när barnen var med mig. =o) Sedan var jag ju ute och gick igår, som ni redan vet, men på kvällen var jag även ute och joggade. Först gick jag cirka 40 minuter sedan joggade jag kanske 10, och gick 10 igen. Ramlade gjorde jag också, AJ! Inte skönt att skrapa upp händer och knän på asfalt. Fast det var inte så farligt. Så svårt att springa i mörkret och på ojämn asfalt. MÅSTE verkligen köpa andra skor också!

Idag har jag inte "sportat" någonting än. Jag har däremot tvättat, hängt tvätt, sorterat bland alla lakan, örngott och påslakan. Sedan stök jag alla napkins jag hittade i hyllan. Snyggt blev det må jag säga, inte allt hullerombuller. *Klappa mig själv på axeln* Tänkte städa i kinot också, men ser nu att jag inte hinner det innan jag ska hämta F, så det får bli en annan gång. Byta lakan ska jag iallafall göra. Det är faktiskt inte så stökigt här inne.

Puss hej, nöjd tjej! ;o)

Kommentarer
Postat av: D'ida

pedantisk tjej 85 :D:D

2009-09-17 @ 09:18:02
URL: http://idascorner.blogg.se/
Postat av: tina

Ah jag kommer sakna dig! Men du har ratt! Vi komemr ses igen o det ar ett + att vi bor sa nara :)

2009-09-17 @ 11:51:29
URL: http://tinadomeij.blogg.se/
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Dig kan man lita på!!! hoppas de håller i sig!! Puss/ Mammi

2009-09-17 @ 12:58:32
URL: http://oj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0