En doft av våren

Härlig dag idag. När jag gick ifrån stora huset till mitt kino var jag tvungen att stanna upp och ta in alla dofter. Det blir varmare, det blir ljusare och det blir roligare.

Helgen har varit great. I fredags satt jag barnvakt en stund sedan åkte jag till flaten och joinade de andra i filmtittandet. Genna hade bakat en så jävla god choklad kaka, yummy! Amanda hade fått för sig att vi skulle ut så hon lurade med sig mig och Hanna. Kul hade vi allt! Jag träffade en störtskön snubbe. Tyvärr ville han nog mer än bara vara min sköna polare. Ska nog träffa honom iallafall, han textade mig idag. Jag menar snubben kan både spela gitarr och growla. Så gillar han bra musik också.

I igår var jag på hemma fest hos "min" brasse. Ja, jag vet att jag inte berättat om honom, men nu vet ni att jag har en iallafall. Det var han och fyra andra brassekillar som var där. Tur att Ida och Tina kom dit som min svenska backup. Haha. Så hade de med sig Simon, Lucas och Rowan också. Det var trevligt faktiskt. Idag har det väl inte hänt allt för mycket. Jag sov över hos Roger (som brassen heter) och vi vaknade väl inte förrän någongång på dagen. När han åkte till jobbet tog jag en sväng förbi the art gallery. Det var tråkigt. Samma utställning som sist jag var där.

Ja, det var väl ungefär det jag hade att komma med den här gången. Nu ska jag fortsätta kolla på Criminal Minds.

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Och här går det mot grått, men färger i naturen förståss.... Hösten på väg, men sommaren var ju så där men Aug-Sept har varit varm. Puss

2009-09-13 @ 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0