Miss fix it

Fan vad jag är bra på att fixa saker. Idag har jag haft reparation och storstädning i kinot. Ojojoj! vad rent det är. Har nästan klättrat på väggarna och dammat och tagit bort spindelnät. Tur att man inte är rädd för spindlar, det finns några stycken här. Små jävlar dock inte alls coola. Jag har en lamp jävel bredvid min säng som bara varit värdigt sne och irriterande idag tog jag tag i saken ocg fixade den. Fixat stolar, och någonting mer som jag inte kommer på just nu, har jag också gjort. Nöjd!

Idag är det strålande sol och inte ett moln så långt ögat kan nå. Härligt. Synd att jag valde att vara inne och städa istället, men det behövdes verkligen. Nu återstår det bara att se hur länge det håller sig såhär fint. Till på onsdag kanske, skulle jag gissa på, eller kanske torsdag.

Ne nu ska jag sminka på mig mitt tryne och sedan iväg och hämta Frankie på kindy. Ha en bra dag folket, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Allan

Förra bloggen "tidy"och nu städat hela dan.Vad har hänt?

2009-09-07 @ 19:25:46
Postat av: Moa..

Ja du pappsen. Jag har blivit en städ maniac. ;o)

2009-09-08 @ 01:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0