Skräpdag

– You look like hell.
° That's strange coz I feel like crap.


Vissa dagar är jag bäst, andra känner jag mig som skräp. Idag är en skräpdag. =o( Var ute och gick och tänkte även springa lite. Men det gick inte. Benen kändes som bly och andningen gick jätte trögt. Min astma gjorde sig än en gång påmind. Jag hatar den! Det är fuktigt ute idag så det kan vara därför och för att jag fortfarande är lite förkyld. Men det är ju som det är med det, kommer vara förkyld till och från fram till jul förmodligen. Mina handleder gör så fruktansvärt ont idag också och händerna känns svullna. Jag kan inte sträcka ut dem ordentligt, känns som skinnet är för litet på något sätt, och så domnar händerna av. As obehaglig känsla är det. =oS

Nåväl. Det kunde ju ha varit värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0