Skype

Nu har jag fixat Skype. =o) Så ni lär ju också! Jag vet inte riktigt hur allt fungerar och så än, men adda mig. Jag använder mig av min hotmail och INTE gmail. Skulle vara kul att prata med er där hemma. Har inte hört era ljuvliga stämmor på över fem månader. Kan ni fatta det? Jag har varit här i FEM månader. Tiden går så sjukt fort. Det är skrämmande. =o/

Idag åkte Tina hem till Sverige. Vi var några stycken som åkte och vinkade av henne på flygplatsen. Usch, det var jobbigt. Gillar inte avsked. Även om vi bor relativt nära varandra hemma i Sverige så kommer man sakna henne här på ön. =o( Fast det är ju iallafall en liten tröst att vi kan ses när jag är tillbaka i hemma. =o)

Kommentarer
Postat av: lillasyster :D

Jag drömde om dig inatt :) jag drömde att du, jag, moster och mamma var i sigtuna och matade ankor och åt glass från vofflan :D <3

2009-09-21 @ 18:39:06
Postat av: Moa..

Åh va mys! =o) Bortsätt ifrån ankmatandet. ;o) Skaffa Skype unge!!

2009-09-21 @ 23:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0