Sooo athletic

Ni som höjt på ögonbrynen för att jag blivit så ordningsam och tidy kommer förmodligen ramla av stolen nu. Inte nog med att jag tar hand om saker runtomkring mig, jag tar även hand om mig själv nu mera. Har börjat gå ut och gå, någorlunda regelbundet. Idag har jag faktiskt varit ut TVÅ gånger. Tog en promenix i solskenet tidigare idag och nyss kom jag in efter en härlig kvällsrunda. Tänkte bara gå en halvtimma först men sedan blev jag så pepp, jag tillochmed joggade. Utan att dö! Det måste ju tyda på att jag är lite mera fit än innan. Eller? Och när jag väl börjat springa ville jag bara fortsätta. Men AJ, mina fötter och ben säger jag bara. Mina "tränings skor", som förvisso är ganska värdelösa, får jag skavsår av så jag sprang i mina vanliga gympaskor. Helt platt sula på mindre än en centimeter, nästan så man likaväl kan springa barfota. Ett par ordentliga gympaskor kanske är värt att införskaffa, så dyrt bara. =o(

Imorgon ska jag med Frankies kindy på utflykt till Army base. Woohoo! kanske man får se some hot army guys. ;o) Hoppas kan man ju iallafall. Ska använda F som lockbete i så fall, ungefär som hundtricket. Tror det kommer funka perfekt!

Nu börjar det kännas av att man varit borta ett tag. Min stora syster skickade några bilder till mig och jag blev aldeles tårögd. Fick en chock när jag såg min lillebror, så stor och stilig han blivit. Och Linas mage bara växer och växer, det är så kul att se. Så himla tråkigt att inte vara en del av det. Kommer nog gråta floder när jag får se bilder på bebben och inte kunna få vara där och hålla i honom. Min lillasyster gör sig påmind lite nu och då i vardagen. Idag när jag var ute och gick/sprang så lyssnade jag på Paramore (Misery business). Det är så hon för mig! Jag kände hur tårarna trängde sig på, jag sprang bara fortare och fortare, tills hållet gjorde sig påminnt och jag var tvungen att sagta ner och där med byta låt.

Nej nu jävlar börjar CSI, får inte missa. har förvisso inte så mycket mer att skriva heller för den delen. Feel free to send me pictures. =o) Så himmla kul att få!

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Det är så roligt att läsa vad du har för dig : ) Men.... du har väl sett bilder på FB oxå : )

2009-09-08 @ 20:46:17
URL: http://duktig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0