tA(c)KiDA

Tack fantastiska, mystiska, människa! Min skräpdag blev till en toppen dag. Varför? Jo, för att någon ifrån Sverige har skickat tAKiDAs senaste skiva till mig. TACK! Har dock ingen aning, eller jag har mina misstankar, vem det är. Den kom i ett CDON kuvert, ingen avsändare och inget brev i. Men vilken jävla räddning på dagen. Asså jag blev så glad så jag grät. Hittade den i brevlådan innan jag skulle iväg och hämta Frankie och jag satt och grät i bilen påvägen till kindy. Jag blir så rörd när det dyker upp överraskningar såhär, eller när någon skickar bilder, mail, vykort och brev. Man känner sig helt plötsligt så speciell. Folk tänker på mig även när jag är på andra sidan klotet. Ni är så fina! <3 Frankie var inte lika nöjd med min nya skiva. Det blev ju absolut inge ABBA, Holly dolly eller Lady gaga, som hon brukar vilja lyssna på. Fan vad grinig hon blev när jag förklara att nu skulle vi BARA lyssna på min nya skiva idag. Men shit vad hon chockade mig när vi var hemma. Jag hade pluggat in min iPod i stereon i stora huset. Frankie låg på golvet och var väldigt tollerant måste jag säga, all min musik strömmade ut ur högtalarna och hon bad mig inte byta en enda gång. När det kom på någon death metal låt sa jag snällt. "Men det här tycker du väl ändå inte om, ska jag byta?", och gick fram till stereon. "No, Moa leave it on", nästan skrek hon. WHAT?? "But you don't really like this kind of music, I can change it", svarade jag förvånat. "Ya, I like it" "Do you really like this song?!", sa jag med hakan i backen. "Yes I do. Is it your favorit?" Haha... Jag har märkt att hon gärna gör och tycker som jag. Känner mig smickrad av det faktiskt. Men vill ju inte att ungstackarn ska behöva lyssna på death metal om hon inte gillar det. Vilket jag inte tror att hon gör, då nästan ingen jag känner vuxen eller liten gillar det. Så jag svarade: "No it's not really my favorit, so do you want me to change it?" Svaret blev vänligt men bestämt; "NO". Yey... Gör jag inflytande eller vad? I like it.

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

: )

2009-09-10 @ 21:47:22
Postat av: Moa..

Mammi! Vet du vem de e?

2009-09-10 @ 23:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0