EN VECKA

Det här kommer bli hårdare än jag trodde. Idag började gråt perioden, eller nära till gråt med tårar i ögonen perioden. Och det är nu man börjar räkna allt i sista. Idag var sista dagen jag lämnade/hämtade barnen på skolan och kindy. Jag sa hejdå till Vanessa och Cherry, Tracy och Amelia. Sa även hejdå till Dawn, evet though I might see her this weekend. Man märker av på barnen också att de vet vad som är på G. Max kramade om mig, sådär som en farvälkram nästan, när han skulle gå och lägga sig. Och Frankie sa "give all my love to your family, and Moa I will miss you".Sista karaten var det idag också, Max har blivit så duktig. Jag kommer sakna den där svettiga, illaliktande, kvava karate dojon. Usch, tror att den här veckan kommer fyllas med mycket tårar. Vad är det nu, kanske femte gången idag. Fast nu kom tårarna på riktigt.

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

De är väll ingen tröst, men ja gråter också. Tänker ofta och pratar om dig och alla farväl, och ja bara gråter... i går när jag pratade med Lina om det, i dag pratade jag med Elin och fick skärpa mig ordentligt,usch! Och hur går det för barnen? Puss snart ses vi, då måste vi skratta... nu gråter ja igen!!!

2010-04-01 @ 13:30:07
Postat av: nea

fattar att det är jobbigt gumman, jag hade ingen familj som jag lämnade men vänner och nya zealand! vi har varandra och kommer alltid minnas :) hoppas det är en liten tröst!

2010-04-01 @ 20:52:08
Postat av: Moa..

Oh mamma, fina mamma. Jag saknar dig. Och ja, vi ska skratta så mycket när jag kommer hem! =O)



Nea: Det e en stor tröst. =o)

2010-04-02 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0