Hurtbulle

Fast känner mig mest som en bulle när jag flåsande bumsar fram i elljusspåret. Nåväl, jag sprang ju fortare än hunden jag hade med mig iallafall. Lite förvånad blev jag allt när jag helt plötsligt, mitt i allt spring, upptäcker att jag var på ett heeeeelt annat ställe än där jag trode att jag var. Hatar när det händer, men blir så snopen liksom. Och vad som gör mig ännu mer förvirrad är att jag höll höger hela tiden och ändå kommer ut på ett ställe där jag hade varit tvungen att ta en stor vänsterkurva för att komma till. Helt jävla magiskt. Jag måste klura på det där i morgon. Tänkte ta en vända då igen. Nu ska jag nog sova en sväng. Det blir en stressig dag imorgon.

Puss hej - vilsen tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0