Invandrare?

När jag skulle lämna Sverige för mina äventyr på Nya Zeeland var jag tvungen att utvandra. Idag var jag på skatteverket och meddela att jag är tillbaka. Är jag invandrare nu då?

Har för övrigt haft en väldigt bra dag med dagens pasta i Kungsan och trevligt sällskap av Mathias a.k.a Janne. ;o) Senare på kvällen kom det besök ifrån skogen på fika. Mysigt! Och om jag inte nämt det tidigare; så är varje dag en fröjd med min storasyster (som är guld värd), min gulliga systerson (Fridde) och min ögonsten (systerdotter) Emmie. Ni är så fina och gör varje dag lite lättare, att inte sakna Nya Zeeland. Nästa vecka kommer min lilla gulle Abbe också.

Sen kan jag väl passa på att tack alla mina vänner för att ni finns. <3 Så kul att få träffa er igen! Har dock inte hunnit träffa alla än, men det går på löpande band. Ni är bäst! Love you guys!!

Känns som att jag borde skriva något om resterande familje medlemmar också, när jag ändå var inne på den banan. Men ni vet ju redan att jag älskar er, alltid, oavsätt och ni är också bäst! <3

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Klart, vi vet : ) Puss från Mammi.

2010-04-21 @ 17:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0