Lite bea på det, tack!

Igår var jag och träffade min kära vän Larsa i Uppsala. Vi satt hemma hos honom och åt pizza, lyssna på musik, kolla på bilder och avslutade med lite Guitar Hero. Första gången för mig faktiskt. Jag sög! Sen fick jag jätte ont i handleden. Det gick dock över ganska snabbt och vi var på sprong in till stan. Eller ja, vi tog en taxi. Inne på Etage spelade våran vän Johan trummor med något nytt band jag inte sett förut. Johan var duktig som vanligt. Senare på natten kom Helle och Hempan. Vart natten/morgonen avslutades tänker jag inte berätta. Kan ju säga att det går inga bussar förbi Gröna gatan(?) på lördagar iallafall. Jag hittade för övrigt en jätte piffig kebab kiosk-matvarubutik-videoaffär. Varför sprida ut sakerna när man kan ha allt i ett? Det ultimata bakishaket?!

Nu sitter jag hemma hos systra mi och har precis ätit varma mackor, med bea. Normalt eller vad? Till middag blir det älggryta. Mumma! Det är bra att ha jägare i familjen. =O)

Puss hej, älgtokig tjej.

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Du ser, de hände något den här dagen oxå : ) Du är inte bara älg tokig. Du är tokig överhuvudtaget liksom : ) Puss å hej från mammi till dej!

2010-04-25 @ 10:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0