Bantningskurer

Shit vilken djungel!! Smal ska jag iallafall bli. Hur det ska gå till har jag inte klurat ut än. Har köpt en träningsboll idag iallafall. Motivationen för att gå ut och gå är väldigt låg då det regnar. Att jag är förkyld hjälper inte heller till så speciellt mycket. Nästa vecka ska jag, frisk eller ej, sätta igång på riktigt! Om jag går ner 1 kilo i veckan så väger jag ungefär så mycket som jag vill lagom till jul. Hmm... Jag tror dock inte att jag går ner så mycket. Oh well... Den som lever får se. ;o)

Kommentarer
Postat av: janallan

Jag vill oxå!Kan vi promenera tillsammans.

2010-08-26 @ 06:14:48
Postat av: yvonneoscarsson Fagerberg

ät fett och fläsk! , )

2010-09-03 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0