Home alone

Nu har Angelica farit hem till Magnus och imorgonbitti far de till Cypern. Kvar är jag och hunden. Han ska dock hem till mormor imorgon. Själv jobbar jag imorgon. Resten av veckan vet jag inte vad jag ska hitt på. Jobbar inte och är hemma själv. Någon som vill komma och hälsa på en sväng?

Jag vet inte vart alla mina vänner tagit vägen?! =o/ Känns som det var evigheter sen jag träffade någon av dem. Förutom Angelica då, som jag bor med. Så träffade jag ju Jessica J här om dagen också. OJ vad hennes tvillingar blivit stora. Så söta! Men TRE år snart, när hände det?

Var hem till Adam idag en sväng, eller ja, typ hela dagen. Hade inte träffat honom på, ja över ett år iallafall. Skönt att ses och bara hänga. Det var kul faktiskt. =o)

Nu ska jag nog försöka sussa lite. Tänkte ta Leo på en långpromix innan jag lämnar över honom till mormor imorgon. Och efter jobbet blir det True Blood!! Åh så jag längtar. =oD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0