I <3 New Zealand

Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag saknar Nya Zeeland. Vissa dagar vill jag nästan gråta! Tänker ofta på barnen, familjen, mina vänner och mitt liv där. Idag ska jag skicka ett paket till "mina" knasbollar. Hehe... Kan höra, i mitt huvud, hur Max säger det: "You are a snasboll". Vill så gärna vara där när de öppnar sina pressenter.

Nå väl. Nu är jag här och funderar vad jag ska göra med mitt liv. Någon som har ågot bra förslag? Feel free att dela med er. ;o)

If you had seen a part of heaven, I'm pretty sure you missed it too.



Kommentarer
Postat av: Moster

Jag känner och saknar med dig!

2010-08-11 @ 19:39:45
Postat av: Annica

alltså,, nya zeeland finns ju kvar här.. I mean, I can vouch for that! ;)

2010-08-12 @ 01:21:09
Postat av: Moa..

Annica: De känns tryggt! =o)

2010-08-12 @ 14:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0