Lyckliga stunder

Jag hade en så himla bra vecka förra veckan. Först träffa mina vänner ifrån Libanon. Var och kollade på deras show inne i stan där jag även träffade Mathias, Linnea, Caspar och Mays. =o) Inte nog med det så hann jag träffa Noomi en sväng i en av dagarna. Vi åt middag och snackade en massa. I helgen hängde jag med Anna-Maria hela helgen plus att vi träffade Sara (Falkenberg) på fredagen och på lördagen blev det utgång med Linnea, Emelie, Ida och Lucas. Lite NZ nostalgi sådär. Det var great!

Jag blir så glöd över att träffa folk som jag träffat ute på mina äventyr, dels för att de är sköna människor förstås, men också för att de får mig att tänka tillbaka och minnas extra mycket hur glad jag var och hur bra jag hade det när jag var där jag nu var. I det här faller NZ, Libanon och Palestina.

Lycka X 3!!!









Kommentarer
Postat av: yvonneoscarsson Fagerberg

Och så var du ju hemma hos Mammi, bara de var ju underbart : )

2010-08-17 @ 19:08:06
Postat av: Moa..

Ja mamma, de va riktigt mysigt! =o)

2010-08-17 @ 23:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0