Det är som att vara galet kär!

Jag tar tillbaka lite av det jag skrivit tidigare om att vara kändiskåt. Jag är det, big time! När det kommer till kändisar som är riktiga kändisar, som jag faktiskt bryr mig om. I natt var jag helt lyrisk på jobbet för att jag visste att det bodde en riktig super kändis på hotellet. Jag var inte trött alls under natten för att jag visste att han någon gång under morgonen skulle dyka upp i lobbyn. Mycket riktigt, det gjorde han, hela min dag var gjord. Synd att man bara skulle hem och sova. Jag som lätt hade kunnat dansa runt på rosa (även fast mina snarare är gröna eller blå, men jag säger rosa så ni förstår) hela/halva dagen.

Tror jag fortfarande är i någon slags extas. Kan inte sova alls. När jag tänker på att jag faktiskt pratat med en av de artister jag beundrar som mest så pirrar det i kroppen. Fick nästan en sån här "jag är kär"-känsla i kroppen när han vände sig om för att prata med mig. Haha... Så löjligt när jag tänker på det, känner mig lite "fjortis". But you can't deny your feelings.

Vill ni veta vad han sa? Jag skiter i vilket, kommer skriva om det iallafall.

Jag såg att hans crew kom tillbaka ifrån frukosten. En av dem hade, innan de gick dit, lämnat några grejer hos mig. När jag såg att han var med lös jag upp som en sol. Tror att killen med grejerna förstod varför och flinade lite åt mig. När de tagit sitt pick och pack och var påväg ut igenom entrén så vänder han sig om och tittar på mig. Jag tror mitt hjärta stod still där för en sekund. Han går emot mig och när kan kommer fram säger han; "We ordered a cab for 7 o clock, but we're leaving now. Can you pleace cancel the taxi for us? It's in the name..."  Ok, det kansek inte var exakt så han sa det, men jag vet att det handlade om att de beställt en taxi, men åkte tidigare, så han ville att jag skulle avbeställa den åt honom. Min hjärna och hjärta gick på högvarv. ;o) Vet iallafall att jag svara; "Sure sir, I'll fix that for you", som man gör till alla gäster. Man fixar och donar.

Vad ska jag leva på den här natten då? Kanske några andra kändisar på hotellet. =o) Det vet man ju aldrig. Vet iallafall att jag kommer vara väldigt trött i natt, eftersom jag är vaken redan nu. =o/

Kommentarer
Postat av: Annica

meh! berätta vem det var då!!!!! förfan!!!!!! :D

2010-08-09 @ 11:55:02
URL: http://aliasponny.blogspot.com
Postat av: Dragon

Det var Bert Karlsson, inget att skryta om haha.

2010-08-19 @ 00:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0