Tekniska jävla skitsaker!!

Är det någon som verkligen kan tända min stubin på 2 röda så är den helvetes-jävlar-tekniska-manik-prylar som inte fungerar som de ska. Jag klarar verkligen inte att hålla mig lugn när tekniken kronglar. Det är sådant som bara ska fungera.

Varför i helvete står det:
Du har angivit fel uppgifter, eller använt en gammal kontrollkod. Försök igen. Vid upprepade felaktiga inloggningar spärras kortet för inloggning med e-kod i en timme.

När jag inte har gjort det? Varför?? Och det är inte första gången Nordea kronglat med mig. Absolut inte första. Börjar överväga att byta bank.

Jag skickade ett hatmail. Om ni blev oroliga nu kan jag lugna er med att jag iallafall använde ett städat språk.

Kommentarer
Postat av: Andreas Berg

Har samma problem här med nordea

2010-12-14 @ 16:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0