En bra dag

Idag är en bra dag, tror jag. Även fast jag bara sovit 3 timmar så känns det okej. Var förbi hos barnmorskan i morse och fick p-piller. Eller fick och fick, jag betalade ju för dom. =oP En ny jätte gullig kvinna var det. Efter det åkte jag vidare till Arlanda. Gick förbi på jobbet en sväng för att prata med chefen om mitt schema över nyår. Jag var uppsatt på två pass, när jag är i Skottland. "Inga problem", sa han och fixade. Det blev jag väldigt glad för! På Sky Clinic blev jag väldigt bra bemött och läkaren skrev ut några tabletter för mina onda handleder, hon rekomenderade även att jag skulle ta kontakt med en arbetsterapeut. Så det ska jag göra, pronto! Efter besöket gick jag till apoteket på Arlanda. Det var tjejen som tipsade mig om Sky Clinic som jobbade. Hon är en sån där människa som man blir glad bara av att titta på. Så ja, många glada själar har jag träffat idag, som skänkt mig glädje. Hoppas det håller i sig även till kvällen när jag ska jobba. =o)


Snart kanske man har ett bättre, och snyggare handledsskydd än det här. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0