Jag lever...

Med nöd och näppe. Det har varit helt galet mycket på jobbet. Stress, massa flygisar, ingen lunch, underbemannat och Moa har varit jävligt förbannad! Vet inte hur många gånger jag sagt att jag tänker säga upp mig, och faktiskt menat det varje gång jag sagt det. Det är verkligen så det känts, inte en dag till!

Och min kropp tog till slut saken i egna händer och kolapsa mer eller mindre. Jag bröt ihop på jobbet. JAG, som typ aldrig gråter. TVÅ gånger. När jag kom hem den dagen däckade jag på hallgolvet. Kändes som jag skulle svimma så fort jag röre mig. Sjukskrev mig dagen efter det. Och dagen efter det... Min chef var helt på min sida gällande det beslutet. Jag känner mig verkligen helt slut!

Imorgon bär det av till Skottland! Som jag ser fram emot det. Jag och min roomie ska till Edinburgh och fira nyår. Ska bli så skönt att komma bort. Får väl se om jag kommer tillbaka…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0