Julhysteri!

NU har det börjat på riktigt. I onsdags var jag till Gränbycentrum (som jag redan skrivit om). Där var det såklart massa folk som rev och slet efter julfynd. Idag blir det julbord på jobbet, imorgon julfirande i Timmerbol. Och nästa helg JULAFTON! Jag säger då det. Men det slutar ju inte där. För i min släkt firar vi jul efter jul också, med mostrar, kusiner, tillhörande flick- och pojkvänner, hundar, katter och skrikande barn... Det ska bli kul att träffa dom iallafall, det händer ju sisådär två gånger om året och vid dop och giftemål.

Någon som vill gifta in sig i min släkt. ;o) I'm not taken. =oP

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och trevligt blev de <3 eller hur : )

2011-01-16 @ 11:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0