Sky Clinic

Jag har börjat få ont i mina handleder igen. Jätte ont faktiskt. Idag var jag tvungen att gå ifrån en sväng på jobbet för att kolla handledsskydd på Apoteket. Någon strumpvariant var det jag fick tag på. Hon på apoteket frågade lite om vad jag hade för problem och jag förklarade lite kort. Jag berättade även att jag varit hos en läkare, som föreslog att jag skulle träna. Och om inte det fungerade kunde jag komma tillbaka och få Alvedon utskrivet. Tack, men nej tack. Kan köpa Alvedon själv, om det skulle vara så. Hon tyckte att jag skulle gå till fler läkare och rekomenderade Sky Clinic. Jag ringde direkt när jag kom tillbaka till jobbet. Så imorgon har jag en tid. Hoppas verkligen de kan hjälpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0