Spenderar byxorna

Idag åker spenderar byxorna på. Jag är ledig från jobbet och ska in till Uppsala med Storasyster, Gotte och pappsen. Sen ska vi även möta upp med lillasyster. Shopping ska det bli, på hög nivå. Om jag inte tappar stinget. Blir lätt så när jag kommer ut bland alla galna människor i julyran. Så då sätter jag väl mig på en bänk och surar tills dom andra är klara. Haha... Jag är jätte glad att jag ska hänga lite med min familj, en del av den iallafall!

Hmm... Får nog bli en spenderar klänning istället. jag har kommit fram till att jag äger inte några byxor längre. Se upp Uppsalabor, här kommer vi. Och jag är en jävel på att armbåga mig fram i folkmassor. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0