25 jordsnurr!

25 år, hur hände det här egentligen?

Ikväll blir det middag på restaurang med familjen, min host family alltså. I morse tog Nicky med mig och Frankie på morgon fika. Kaffe och muffin blev det för min del. Hade det funnits mandelkubb hade jag ju självklart tagit det, sådant man äter när man är gammal, men det fanns tyvärr inte. Nog kan det låta som att jag har åldersnojja, och det har jag till och från. Jag brukar då tänka på Rickard Wolffs fantastiska låt Solkräm.

"Känn ingen skuld om du inte vet vad du ska göra med ditt liv. De intressantaste människor jag känner visste inte när de var 22 vad de skulle göra resten av livet. Några av de intressantaste 40-åringar jag känner vet
det fortfarande inte."

Jag ser mig själv som en jääävligt intressant människa. ;o) Nej, det gör jag faktiskt inte. Jag vet vad jag vill göra med mitt liv. Ibland känns det bara som att jag borde börjat tidigare och att tiden inte räcker till. Fast å andra sidan, man går i pension när man är cirkus 65 så vad har jag att stressa över?

Kommentarer
Postat av: Krickan

Du ÄR en jävligt intressant filur tycker ja att :D Tycker även att tiden kan gå liiite fortare så att du kommer hem någon gång. Sen får man bara hoppas på att jag fortfarande är ute i det fria så man hinner träffa dig :P Puss o Kram!!

2010-03-01 @ 07:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0