Andas är överskattat

Tårta och lite mer tårta på det tack!

Anna-Maria och Ronja var så söta idag. De kom sjungandes utanför mitt Kino med en hemgjord tårta i famnen. Så fint av dem! Och de hade verkligen gjort hela tårtan själva, botten och allt. Himmelskt god var den! Det bästa av allt är att jag har halva kvar i kylen. Tårta hela veckan! De hade till och med skurit ut ett M av melon och lagt på toppen, med annan god frukt.

Efter tårtan var det dags för Italiensk restaurang med familjen. Past och öl blev det för min del. Jag vet, öl och pasta tänker ni, men jag är mer för öl än vin. Pressenter fick jag också. =O) Barnen var exalterade och tjatade om att jag skulle öppna paketen. Fick en jätte fin Tiki i keramik(?) som man hänger på väggen, en liten kiwi fågel brosch i paua shell, av Max och hjärt formade tvålar som doftade jätte gott, av Frankie. Fick även en pressent från Frankies fröken. Så gulligt! Efter maten beställde jag ock Nicky någon citron likör(?) stark som fan var den. Vi trodde att vi beställt någonting annat, så efter vi druckit upp shoten så kom de med det andra vi egentligen ville ha. Jätte gott var det, närtan som sorbet glass med citron och den likören(?) vi druckit innan. När vi kom hem hade Nicky bakat en choklad sockerkaka med spält choklad på toppen. Jag var bara tvungen att smaka på den. Även fast jag redan hade svårt att andas för jag var så mätt. Den var så god!

Med andra ord har jag haft en jätte bra födelsedag. Och tack för alla sms och grattis önskningar från er alla!
Puss hej, dödsmätt tjej!


Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Ååå, Moa va glad jag blir att du har blivit firad<3 Puss/ Mammi

2010-02-22 @ 22:29:49
Postat av: Krickan

Låter som en asbra dag och en god tårta :D Grattis igen gumman!!

2010-03-01 @ 07:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0