Finns inga ord


Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag kommer att sakna dig.


Det finns inga ord som kan förklara hur mycket du betyder för mig.


Det finns inga ord som kan uttrycka känslan jag får i kroppen när jag är i din närhet.


Det finns inte tillräckligt fina ord för att beskriva hur lycklig jag är över att vara din vän.


Det finns inte tillräckligt vackra ord för att förklara hur underbar du är.


Det finns inga ord som kan förklara min kärlek till dig!


Josefine, orden finns helt enkelt inte för att förklara vilken underbar männsika och vän du är. Jag vet att det till en början var lite stelt mellan oss. Men jag kommer ihåg ditt text när du bodde på ett skabbigt hostel och ville ha någon att prata med. I det ögonblicket visste jag att du skulle bli en riktig vän. När vi satt där och åt (jag tror det var vår första kebab tillsammans) på Queenstreet. Jag ville att det skulle lösa sig för dig, för jag ville inte att du skulle åka hem. Efter det har banden mellan oss bara blivit starkare och starkare. För mig är du en bästa vän, syster och min fru. Jag har alltid roligt tillsammans med dig, vi kan prata om allt och kivas och retas som bara syskon gör. Livet på Nya Zeeland kommer inte bli det samma utan dig. Du lämnar ett stort tomrum efter dig. Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, jag älskar dig vännen min!

(Kanske kan låta lite som en kärleksförklaring, men det är bara mitt sätt att uttrycka mina känslor för en vän som betyder väldigt mycket för mig.)

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Ååå, va fint Moa, och sorgligt på alla hjärtans dag å allt. Tänker på dig å alla farväl : (

2010-02-14 @ 10:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0