Ledsamt

Det börjar kännas mer och mer att man ska åka härifrån snart. På tisdag är det två månader kvar till mitt visum går ut. Två månader, det är ingenting! Igår skrev jag ett brev, uppdrag från Au Pair link, om familjen och mitt jobb här, som de au pairer som tittar på den här familjen kommer att läsa. Det kändes hårt. Inte för att någon annan ska komma och ta över, utan för att jag ska åka. Men jag har vetat hela tiden att den dagen kommer att komma, visste inte att det skulle gå så fort bara.

Ikväll är det dress up party hos Lizette, det ska bli jätte roligt. Ännu en underbar kväll med gänget. Jag tycker verkligen om mina tjejer här. Känns så ledsamt när de nu åker hem en efter en på löpande band. Och snart är det även min tur... Men först, PARTY!! *woop woop*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0