Linnea

Jag vet tyvärr inte vad du heter i efternamn eftersom du INTE har Facebook. *pik*

Hur som hälst har du varit (och kommer förhoppningsvis fortsätta vara) en väldigt bra vän här på ön. Kommer aldrig glömma våra första dagar på orientation course. Man måste ju ändå säga att du, jag, Ida och Annica är fyra väldigt olika personligheter ändå har vi hållit kontakten och haft väldigt kul tillsammans under det här året. Hur lyckligt ovetandes var vi inte våran andra galna natt tillsammans om hur året skulle komma att se ut. Jag är en person som gärna tror på ödet och jag tror att vi fick ut det bästa av vårat år tillsammans. Du, Ida och Annica fann kärleken. Vem hade kunnat tro det? Även om era vägar dit var långt ifrån lätta och smärtfria. Även om det snart var ett år sedan vi satt där på hostlet i Parnell så kommer jag ihåg hela upplevelsen; känslan, lukten (tyvärr), atmosfären, förväntningar och förhoppningar. Fyra glada bridar öppna för livet och dess äventyr.

Jag vet att jag brukar tillägna inläggen enbart till de som far hem som betyder något för mig. Det här blev lite mer om oss alla. Det är väl för att vi kom tillsammans, och nu när du har åkt känns det att det börjar lida emot sitt slut. Jag hoppas vi i "Fantastic Four", som jag gärna kallar oss, fortsätter hålla kontakten, även om hälften av oss kanske blir kvar här på ön. Avslutningsvis vill jag ägna några rader BARA till Linnea.



Sötaste Linnea, även om vi inte umgicks dagligen och hade jätte bra kontakt, så hade vi alltid varandra. Och vi har ju verkligen kämpat för att kunnat träffats. Jag glömmer aldrig den dagen du följde med mig och Frankie till muséumet. Vilken resa! Alla roliga fester vi haft tillsammans och bakisdagar, "Vänner" kommer aldrig bli det samma utan dig. Jag kommer sakna dina små betydelsefulla sms och ditt léende. Att höra dig skrika "asså Simme", har fastnat i min hjärna. Även om jag hatar ordet asså, så älskar jag det på det sättet du säger det. Du är saknad redan nu, och jag vet att det kommer kännas tungt i helgen, när du inte är med. Men snart ses vi igen, då ska vi gallopera på åkrar och ängar tillsammans. =o) All min kärlek till dig min vän!





Kommentarer
Postat av: nea

så himla fint moa! saknar dig redan!



puss

2010-02-27 @ 05:07:56
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Moa, är du ensam snart eller är det så att nu träffar du dom som ska komma, och så blir dom kvar när du åker liksom? Puss mammi. PS: Du skriver så fint till dina vänner: DS

2010-02-27 @ 08:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0