Mimmi (jag har inte glömt dig)

Mimmi lämnade ön i torsdags men vårt internet har varit så segt så jag har inte kunnat uppdatera bloggen. Men nu verkar det vara fart på det igen. =o)


Bästa Mimmi, du är som en solstråle som lyser upp hela tillvaron. Du är alltid glad och så rolig att umgås med. Jag kommer aldrig glömma våra roliga äventyr i Auckland natten. Speciellt inte vår sist kväll tillsammans, all galen dans och knäppa bilder. Inte heller kommer jag glömma kvällen hemma hos Lizette när vi skålade i Moshito! (mojito) Och när vi gick på Pack ´n save tillsammans, du utklädd till smurf och jag som prensessan Jasmine. Hoppas vi ses inom en snar framtid. Ta hand om dig vännen!


Smurfan, släng dig i väggen. Här kommer Mimmsan. ;o)

Kommentarer
Postat av: Krickan

Åker alla hem nu typ eller? :( du blir ju helt ensam snart. Fast är väl du som är den mer rutinerade nannyn kvar på ön nu som visar alla nya vilsna tjejer vart bästa draget är på krogen ,vart man dricker billigast och vart man får ligga mest? :P

2010-03-01 @ 07:34:00
Postat av: mimmi

Åh, tack Moa :) Kommer sakna dig! Vi får dricka lite moschiito till sommaren i Sverige :)

2010-03-01 @ 14:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0