OJ DÅ!

Jag är hopplös. Jag och Anna-Maria for iväg till Sylvia park idag (stort shopping center) och blev kvar där i sex timmar. Jag införskaffade massor av prylar/kläder, jag egentligen inte behöver. Men men, det var ju rea så... Alla sakerna är dock inte till mig. Hittade en farväl pressent till Jossan och en till Lizette. ;o) Och så köpte jag på mig lite saker till Lizettes leving party, man ska klä ut sig. Temat är Disney/Astrid Lindgren figurer. Jag ska inte vara Pippi. Och nej mamma inte Ronja heller. =oP Vill inte klä ut mig i potatis säck och ruffsigt hår. =oP Nog om det! NU ska jag till gymmet och prova ut min nya sport bh och tränings byxor. ;o)



Längst till höger, massa krimskrams. Ytterst onödigt, men ändå så nödvändigt. Röda påsen är Jossans pressent (hemlis). En stor grå t-shirt/ party topp, grön kofta, 2 bh:ar, 2 par string, 1 sport bh, tränings byxor och en almanacka.

Jodå, jag är nöjd! Har ju inte kollat mitt konto än. =oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0