Pain is pleasure!

JA, när det handlar om piercingar och tattoos. Men fan inte när det gäller träningsvärk och håll. Idag var jag ändå så jävla pepp på gymmet. Det var riktigt kul att träna. Jag presterar bäst när jag är under tidspress. Idag gick jag till gymmet en timma innan de stängde. För att hinna med det jag skulle var jag tvugen att stressa lite, inte pausa mellan maskinerna utan bara köra på, vilket jag gjorde. Jag är bäst ibland! Hoppas det går lika bra imorgon. Jag tror jag skulle träna as bra om jag hade någon (gärna en sjukt snygg man) som stod med piska och manade på och hetsade mig när jag träna. Finns det något sådant gym i Sverige jag kan signa up på när jag kommer hem? ;o)

I morgon ska jag försöka ta mig till gymmet på morgonen. Vilket jag tänkt nu i cirka tre dagar och det har inte hänt hittills, men hoppet är ju det sista som överger människan, sägs det.
När jag för en gångs skull kom ihåg att jag skulle ta på mig mitt handledsskydd när jag gick och träna så hittade jag inte det. Måste köpa nya imorgon om jag inte hittar dem. För alla mina tre dollar jag har på kontot! Jag är en jävel på att shoppa, inte bra!

Nej nu ni blir det en dusch på det, ett äpple och sen kanske lite bokläsande. Juste, de har börjat visa The X-files på 5:an (tror jag det var), jag är så exalterad. Älskade det när jag var yngre. Såg ett avsnitt hemma hos Jossan igår, hon var inte lika exalterad. Hon frågade om jag alltid pratade så mycket när jag kollade på tv, och om jag verkligen trodde att de i tv:n kunde höra mig. Vadå då? Jag pratar alltid me Mulder and Scully. Är det något fel med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0