Sprängande huvudvärk

Huvudet värkte redan vid åtta tiden, då jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig tidigt ikväll. Så blir, av någon konstig anledning, aldrig fallet när det gäller mig. Jag har nog aldrig gått och lagt mig tidigt. Ikväll har jag istället visat mitt intresse av två eller var det kanske tre stall i (på?) Irland, har skickat mail och pressenterat mig. Jag har även sökt tre eller fyra journalist sommarvikariat i Sverige. Jag har framförhållning! Det är sällsynt när det gäller mig. Men jag vill så mycket med mitt liv och känner att jag har ingen tid att förlora. Har även mailbombat och trakasserat folk på msn för att kunna lämna dem som referenser. Tack, säger jag till Daniel, och väntar med spänning på e andra svaren. Skulle vara så fruktansvärt kul om man kunde komma in i journalist svängen igen. Har dock inte allt för stora förhoppningar.

NU måste jag nog gå och lägga mig innan huvudet trillar av! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0