Tribute to Hanna

Igår var jag som sagt på fest hemma hos Lizette. Blev jätte lyckat. Alla va fint utklädda och på party humör. Jag känner väl dock att jag kunde skippat de där sista glasen vin. Men ja, man måt ju som man förtjänar idag. Även fast vi var så många glada vänner som samlats så var det någoit som saknades, HANNA. Jag har inte hängt så mycket mer North Shore bridarna, och när man väl träffar dem så är man van vid att det är Lizette, Hanna, Anna och Amanda. Men nu var det ingen Hanna med. Hon lämnade nämligen ön när jag var nere på syd ön och semestrade. Jag vet att jag skrev tidigare att jag skulle tillängna några rader till min tjejer som åker hem, och jag har inte skrivit någonting om Hanna, så därför tänkte jag göra det NU.


Finaste Hanna, du är en av dem jag känner att jag fick kontakt med redan första gången vi träffades. Du är rolig och glad, och det smittar av sig när man är i närheten av dig. Kanske så man är om man är ifrån glada Huddik. =o) Jag kommer aldrig glömma våra galna äventyr tillsammans på Aucklands gator. Du är en omtänksam och fin människa. Jätte tråkigt att jag inte han ta farväl, men vi ses nog i Sverige när jag kommer hem. Tack för den tiden jag fick tillbringa med dig. Jag kommer alltid minnas ditt skratt och leende. Du är en bra vän, jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Rickard W

Vart ifrån är hon hanna? Hon ser bekant ut på något sätt :)

2010-02-15 @ 21:34:31
Postat av: Moa..

Hon bor i Hudiksvall.

2010-02-15 @ 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0