AVATAR

Så sjukt bra film. Se den! Jag var och kollade på den i 3D igår med Jossan. Det var coolt. Avatar, glöm inte det. Filmen alltså, inte att jag kollade på den i 3D. =oP

Syd ön imorgon då. Spännande! Mamma, om du oroar dig för att jag ska klättra lite på glaciärer så bör du nog inte läsa följande om vad jag ska göra. Läs INTE fetstilen mamma. Jag ska hoppa bungyjump i Queenstown, en bland de högsta i världen (tror jag, inte helt säkra källor). Jag är livrädd redan nu, så vette fan hur detta ska gå. Men jag måste! Hela mitt liv, eller ja mitt tonårs och vuxna liv, har jag velat hoppa bungyjump. Har dock lagt märke till att ju äldre jag blir ju fegare blir jag. Men detta ska jag göra! Jag måste!

Så håll alla tummar och tår ni har för att allt ska gå vägen för mig. =o) Och be till alla Gudar, om ni nu tror på sådant. Det gör inte jag, så kan behöva lite hjälp på det planet. =oP



Ps: Det är inte killen i filmen som skrivit brevet. Bara så att ni vet. =oP

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Fan va cool du är! Men Gud vilken grej att skryta me. Typ "jag har varit i afrika har du det eller?" nej men jag har hoppat bungyjumpha slå det du om du kan!" jag sk hålla alla tummar jag har , men det kommer nog gå jätte bra. Puss älskar dig. Lillasyster <3

2010-01-08 @ 12:36:17
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Jag fick tipps av Elin - Mamma har du läst Moas Blogg? Jaha så nu har ja ju de!!! Jag håller allt ja har : ) Men var rädd om dig, på glaciärerna : )Också!

2010-01-08 @ 17:34:00
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

NUUU Moa har ja tittat på hoppet på filmen, de där kan du ju inte göra! Du kommer ju dö innan hoppet liksom.... FYYYYY Va läskigt. Puss Mammi.

2010-01-09 @ 12:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0