Bränt fläsk

Idag har varit en underbar dag på stranden. Jag och Jossan har legat och pressat. Båda brände vi oss förståss, även fast vi använde sunblock. =o/ Jag har fått ett assnyggt märke efter min klocka. Jusste, det har jag ju inte berättat. Jag har köpt en klocka. Köpte den när vi var i Christchurch. Det var dåligt väder och rea på Amazon, så Jossan lurade in mig där. Jag som älskar Billabong kunde ju självklart inte hålla min i styr. En ny väska han jag spana in medan Jossan prövade lite saker och sen var jag så dum att jag "bara skulle kolla in klockorna". Jag blev kär! Den har typ som nitar, inga vassa utan de som är platta fyrkantiga och är svart och silvrig. Ska lägga upp en bild någon dag. ;o) Den är så jag! Så ja, en väska och en klocka rikare blev jag och jävligt mycket fattigare på kontot. Men det var jag väl värd? ;o)

Efter stranden gick vi och lunchade på en av alla restauranger i Mission bay sen glev vi vidare till Sylvia park. Jag införskaffade ny sunblock, ett par träningsbyxor och mascara. Den jag har är ju värdelös, vattenfast och går verkligen inte att få bort. Hoppas den nya är bra aldrig prövat detta märke innan. Efter shoppingen gled vi till något asiathak och beställde mat. Vi beställde biff med bambuskott och fick kattmat med taufu i. Äckligt! Jag var väldigt besviken. Hittade dock en aloevera dricka. Nej mamma, inte så bra som din aloevera. Men det var iallafall mer aloevera än socker i den och aloeveran stod på tredje plats i ingrediens skalan.

Var iväg till gymmet i morse också. Gick ungefär like "bra" som igår. Lite mer orkade jag med men inte mycket. Jag tror att det är värmen. Känner mig helt slut. Åkte hem ifrån Jossan relativt tidigt och tänkte gå ocg lägga mig. Ja det är sant! Jag tänkte gå i säng vid tio. Men självklart har ju grannarna värsta partyt! Nå ja, kul för dom. Jag tittar väl på en film så länge då.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Bra där Moa! På alla vis, bränna, shopping och sist men inte minnst aloevera med inge socker. Tack å hej, gulliga tjej : )

2010-01-29 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0