Home and alive!

Nu ni mina kära vänner (och ni andra) är jag tillbaka i Auckland. Jag har haft en awesome semester på syd ön med Jossan. Vi har bott i en campervan och det var väl helt okej. Skönt att komma hem och få sova i en riktig säng dock. Ni vet ju att jag gillar att sova. =Op Hade inte tänkt att skriva så mycket för stunden, kommer säkert mer senare, om både valar, nationalparker, hors trek, glaciärer och tokigheter. Nu tänkte jag lägga upp beviset på hoppet! Så mamma, håll i dig, detta kittlar i magen. ;o)




Kommentarer
Postat av: janallan

Häftigt!Det där skulle jag aldrig våga.

2010-01-25 @ 04:44:45
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Ja du Moa, Den där modiga sidan har du fått av, mig. De där hade ja lätt gjort... men ja har ju fel på ryggen, vet du ; )

2010-01-25 @ 22:11:33
Postat av: nea

fan vad coolt mois! jag skulle aldrig vaga.

2010-01-27 @ 01:51:46
Postat av: d'ida

haha moa toa din storda javel!! AR INTE TAUPO TILLRACKLIGT HOGT FOR AVENTYRAREN INOM DIG?! ;P

2010-02-04 @ 05:08:15
URL: http://idascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0