Kärt återseende

Idag träffade jag moster (A-M) igen! Så kul att se henne igen. Jag satt förväntansfullt (som ett barn på julafton) och väntade och när hon knackade på dörren sprang jag så jag nästan snubblade. "Hon är här!", utbrast jag i mitt lyckorus. Kändes bra att ha två bästisar här i mitt kino idag. =o) Har verkligen saknat Anna-Maria. Och nu är hon här! *lycka*
Senare följde vi med Jossan till tatueraren, hon skulle fylla i sin tattoo. Snygg är den vill jag lova! Även fast jag inte gillar lila. ;o) Jag och A-M blev dock inte långvariga i studion, vi gick och fikade istället. Jossan kom dit när hon var klar och vi åkte hem till Dave. Kul att se honom också igen. =o) Och hans söta dotter, Tyla. ;o) Vilken liten gobit.
Som ni säkert kan gissa så kom jag aldrig iväg till gymmet. Skärpning där! Men men... Åt en fruktansvärt god cheescake istället, mango and rasberry. Yummy!




Kommentarer
Postat av: anne

åååh cheesecake är ju så gott.

2010-01-27 @ 09:16:54
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Gottegris ; ). Jag har sagt det förr och säger det igen... vilka äventyr du är med om, och vad vackra ställen. Kram Mammi.

2010-01-27 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0