Nu är han här!

Eller ja, inte här här, utan i Sverige. Han är ute ifrån mammas mage. Min älskade systerson, att du äntligen har kommit! Som vi väntat på dig. Fast det var ett smart drag du gjorde. Vem vill fylla år den 20 december egentligen? Nästan sist av alla på året. Nej, 1 januari var ett bra drag. Duktig kille! Välkommen till världen! Och grattis Lina och Thomas såklart. =o)

Jag är så ledsen att jag inte kan vara där och få träffa dig på en gång. Men man gör ju sina val här i livet. =o/ Du valde att komma den 1 januari istället (klokt första val). Jag valde att åka till Nya Zeeland (ett väldigt bra val tycker jag, men lite ledsamt för stunden). Men vi ses ju sen, du kommer vara den första jag besöker när jag är tillbaka i Sverige.

Ett tips till föräldrarna. Om ni inte kommit på något namn än kan ni ju kalla honom "den lilla delicatobollen" så länge. ;o)

Kommentarer
Postat av: yvonne oscarsson fagerberg

4kg 53lång : )

2010-01-02 @ 11:51:05
Postat av: camilla

de måste jag allt säga att de måste va en liten bjässe den där (lilla delicatobollen) ;D jag håller me dej Moa varför inte så länge! klockrent hälsa GRATTIS =)

2010-01-04 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0