Olidligt varmt!

MEN jag klagar inte. Ligger här i min säng nu och svettas som en gris. Varför säger man svettas som en gris egentligen? Aja, svettas gör jag iallafall. Tänkte gå till gymmet, blev dock inget mer än en tanke. Det är för varmt, orkar knappt leva. Hur ska jag då orka gå till gymmet?

Imorgon åker Nicky och barnen ner till sydön. Så jag jobbar bara imorgon förmiddag och sen är jag ledig en vecka framöver. Sweet! Då SKA jag iallafall gå till gymmet. ;o) Påminn mig om det!

Här en bild på mig och Snoopy, galloperandes på stranden. Eller egentligen mitt ute i havet, men det var lågvatten. Den ni!

Kommentarer
Postat av: lillasyster <3

För att grisar alltid svettas kanske. Dom brukar ju dyka ner i leran för att svalka sig ;) puss

2010-01-26 @ 11:51:26
Postat av: janallan

Det ser härligt ut.Är det westernsadel eller har de någon egen variant?

2010-01-26 @ 12:32:29
Postat av: Moa..

tack för den Elin, nu behöver jag inte tänka på de nå mer.



Yes pappa, de e västern. Ser du att han har hackmor också? Exakt samma lika som vi hade till Tösen. ;o)

2010-01-26 @ 13:17:06
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Hahaha, hackmor, som en mamma som hackar då eller? Du kan va glad som svättas, här är det jätte vinter. Och i dag snöar det för fullt, de ska bli oväder vrnar dom för : (

2010-01-27 @ 14:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0