Happy

Av många anledningar är jag glad. Jag har i flera dagar fått nya happy-moments. Tror det började redan förra veckan och så har det bara rullat på. =o)

Jag och Emmie (systerdotter) var iväg och red eller rättare sagt, hon red och jag gick bredvid. Efter åkte vi och åt kebab på Panorama för att senare styra emot Brunnby med sol (bara sol för min del), bad och glass.
En dag när jag var påväg till Järlåsa efter jobbet. Radion i min systers bil (som jag körde) har inte så bra mottagning så man får typ välja mellan p-kanalerna, Rix eller lugna favoriter. Jag tröck in det sistnämnda som fanns på snabb menyn(?) och fick mig en glad överraskning. Lugna favoriter på frikvensen 106,5 (tror jag det var) är numera Bandit UPPSALA! Tror jag höll på att köra av vägen av lycka. Helt plötsligt kändes inte vägen som en oändlighet. Den kändes mer som  x antal bra låtar och en upptäckt av en ny radiopratare på Bandit, Sheriffen(?). Kan vara jag som inte hängt med också, har inte lyssnat på Bandit på evigheter. Så ja, för mig är han ny.
Andra happy moments som inträffat i veckan; strandhäng med systers barn, min lillasyster har bjudit med mig till London, jag var och kollade på Eclipse med min storasyster igår - ja vad ska man säga. Lvet är härligt för stunden.

Min kropp är dock lite förvirrad, att pendla mellan natt jobb, strand häng, kvälls jobb och inga matrutiner what so ever. Min kropp verkar inte längre veta när den ska vara hungrig, trött eller utvilad. Känns lite som "här kommer alla känslorna på en och samma gång" ibland. Oh well, det är ju ändå sommar!



Puss hej - glasstokig tjej!

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Ja du Moa! Härligt med sommar ; ) Puss från Mammii

2010-07-11 @ 22:13:08
Postat av: Emmy

Känner igen det där med alla känslor på samma gång.. kallar det semester-mode ;)

Svårt o kombinera med arbete dock.. =)

kramar

2010-07-14 @ 19:13:33
URL: http://emmyhusg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0