Hektiskt

Jobbar, äter, sover... Ungefär det jag gör numera. Men jag klagar inte! I torsdags körde jag dubbel pass, först på houskeeping och sen i receptionen - 15 timmar blev det totalt. Man kan säga att jag var liiiite sliten efter det. I veckan har det varit jag och Maja på hskp. Like good old days. Shit vad vi har skrattat och flamsat runt. Kul kul!

Igår hade jag lite vänner över på vin/öl/cider pimplar kväll. Det var trevligt. Var några från jobbet och några från Nya Zeeland. Eller nej, de är inte ifrån NZ men det var där jag träffade dem. Kvällen avslutades på Bryggeriet och sen en svarttaxi hem. När vi stod utanför Statoil (obligatorisk mötesplats för alla fyllon) sa "taxichaffisen" att vi skulle skynda på. Då sa jag lite spydigt; "Vadå? Tickar taxametern eller?" Sen körde han som en galning. Han kanske hade snott bilen. Vad vet jag.

Annars så ska jag bara slappa i helgen. Vila upp kroppen för en ny arbetsvecka. Det sägs ju att man inte kan ta igen förlorad sömn. Det tror jag inte på. Jag laddar alltid med sömn på helgerna och ibland kan jag sova hela dagen. På vardagarna sover jag 3-6 timmar på natten. Och så har jag alltid gjort. När jag gick i skolan också. Så jag tror visst att man kan ladda/ta igen sömnen man missat i veckan.

Fint väder vi har för övrigt. NOT! Ska nog gå och sova en sväng till...


Kommentarer
Postat av: nea

totaly agree! man kan ladda med sömn :D

2010-06-12 @ 16:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0