Kvälls diskussion...

– Lina jag är hungrig.

Lina, min syster, sitter och kollar på tv och kunde inte ignorera mig mer. Jag pillar vidare på datorn...

– Lina jag är hungrig, säger jag igen.

– Jaha?! och, vad vill du att jag ska göra. Laga mat åt dig eller?

– Ja kan du inte göra det, säger jag och skiner upp. Nej, men jag vill bara ha din blessing. Kan du inte säga; Moa ta lite yoghurt, det är okej även fast klockan är 11 på kvällen och du egentligen borde gå och lägga dig.

– Gå och lägg dig! Ta lite vatten. Det sa alltid mamma till mig när jag var liten och ville äta på kvällen, svarar hon då.

– Men jag är inte liten och du är inte min mamma, svarar jag SURT! Nu ska jag skriva om det här i min blogg.

Sagt och gjort.





Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Sa ja det? Vilken mamma!!!! Jojo så gåre : )

2010-06-28 @ 21:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0