Mycket

Jag håller på att lära mig hur man kombinerar fritid och arbete, är ju helt slut efter jobbet. Fast den här veckan har jag lyckats bra faktiskt. Igår var jag ut och red med Camilla. Hon har flyttat hästarna till sommarbete så vi var och utforskade ny mark. Blev dock inte en så lång ridtur då vi kom till typ träskmark och massa jävla mygg. Tig en sväng om på banan istället. Jag trodde Hassel skulle dö, han fick jobba lite knubbisen. Efter stallet var vi hem till "pappa" Tommy (Camillas pappa) och han bjucka på korv. Vi åkte och kollade på nyckläckta kattungare efter det. Jätte söta! Bara 100:- har jag hört de ska säljas för. Intresserad?

Idag åkte jag och Merja hem till henne efter jobbet. Solning stod på schemat och lite sola blev det väl allt. Först lagade Merja mat, en cigg på det, och sen satt vi och småprata lite i hettan, tills jag somnade och Merja gick in och diska. Men som sagt, I'm trying. Tröttheten tar dock över ibland, uppenbarligen.

Helgen som varit har även den varit fullspäckad. I fredags firade vi min lillasyster som fyllde 18(!) när blev hon så stor (vuxen) egentligen? Vi åt mat och drack hemma i Timmerbol, i ett partytält på tomten, och blev uppätna av myggen. Närmare natten åkte vi in till Uppsala. Efter ett varv runt hela/halva stan så fick det bli BJ. Helt okej ställe faktiskt. Sprang på Tina (från NZ) där också. =o) Dans blev det mycket av och Elin och Linnea var väl dom som orkade mest. Jag börjar bli gammal. Kvällen avslutades med ett intressant (läs mycket ointressant) samtal med en blivande gynekolog. En snubbe, likt ett skäggmonster, i typ min ålder. Hoppas han inte jobbar i Sthlms regionen i framtiden. Nejtack!

Lördagen spenderades på Grinda men jobbet. Sol, öl, jordgubbar, kubb och trevligt sällskap. Kunde inte blivit bättre. Eller jo, om mitt lag vunnit. =oP Efter grinda blev det en sväng till den lokala puben i Märsta. Mer än så säger jag inte. =oP




Det är tjejen på bilden som skrivit inlägget. Bilden har dock ingenting med saken att göra. Det är bara en liten bonus. ;o) Det än min systerdotter som fixat den fantastiskt snygga frisyren. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0