Alphabet song

Min kära vän Ronja skrev om diverse problem hon hade, i sin blogg igår. Jag skrev att vi skulle ses över en fika och att jag skulle lösa (kanske inte alla men några) av hennes bekymmer. Vi möttes på iCoco café, drack två glas (inte koppar) kaffe och pratade massor. Oj vad vi pratade! Dock inte så mycket om hennes problem. Blev snack om gamla ex, dumpningar, otrogetsaffärer och massa andra problem, men inte Ronjas. Har lite dåligt samvete över det nu. Så därför min vän, här kommer ABC sången. Det är samma melodi som i den svenska...

ABCDEFG HIJKLMNOP QRSTUV WXY and Z, now I know my ABC's next time won't you sing with me.

Den här länken kan vara en liten hjälpreda. kanske Will tycker är roligt att se på? Alltid värt ett försök. ;o)
http://www.hello-world.com/English/song/alphabet.php

Och så slänger jag in ett litet youtube klipp på det också.

Sådär ja, nu hoppas jag att du iallafall har ett bekymmer mindre Ronja. =o)

Kommentarer
Postat av: gronja

Wohoo! LOVELY! Jag och willan ska youtubea hela nästa vecka! Han måste ju lära sig vad kidsen gör these days. TACK!

Rörd och tacksam kan jag sova gott.

Och due, de valda samtalsämnerna var så mycket bättre än det jag undrade! Verkligen.

2010-03-04 @ 08:07:33
URL: http://gronja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0