Come on!

Hej, dagens i-lands problem. Eller kanske snarare bara ett VÄLDIGT STORT Moa-problem. Youtube fungerar inte för stunden (och har inte gjort på en väääldigt lång stund, vi snackar minst en timma nu) och det gör mig irriterad, frustrerad och näst intill rosenrasande! Jag var mitt inne i ett OC marathon också. Inte okej!
För övrigt känner jag mig jävligt lam och allmänt oengagerad. Nicky har varit så snäll och gett mig två sovmornar i rad. Det tackar jag väldigt mycket för. "It feels like you've been working 24'7", sa hon idag. Eeh, not really, but thanks anyway. Tror dock att fredags natten tog alla mina krafter, och ja, lördagsnatten hos "thai" också. *hemlis hemlis*

I helgen blir det Taupo. Jag, A-M, Dave, Niels, Hayden(?) och kanske någon mer, vad vet jag? ska åka ner och ha en så jävla bra helg. Extra lång blir den också, för vi åker valfri tid på torsdag. Dock efter barnen hämtats. Jag och moster (A-M) ska göra något fruktansvärt (roligt?) *hemlis hemlis* Känner mig lite som hemliga Arne här, det ska jag fortsätta med.

Fungerar inte Youtube nu börjar jag gråta!

Puss hej – frustrerad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0