Himlen faller ner

Klart som fan att det ska regna just nu! Det har inte regnat ordentligt här på flera månader. Idag (bara för att jag skulle hänga ut tvätt) regnade det för första gången i mer än två minuter på jag vet inte hur länge. Och nu, bara för att jag ville gå och handla rice crackers och feta och baby spinach dipp, så vräker det ner. Det är verkligen som att någon satt på en gigantisk kran på högre höjder. Regnar det i Taupo i helgen, då jävlar! FETT missnöjd.
Jag funderar dock på att trotsa regnet och gå iallafall. Har ju trots allt en fin regnjacka jag införskaffat i Kaikoura. Och ja, barfota till det kanske?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja! Man ska gå barfota när det regnar :)

2010-03-25 @ 09:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0