Lösgodis!!

Tack mamma för det stooora paketet med cirka två kilo lösgodis. Tack Elin och Tim för era fina brev (Tim behöver dock lära sig skriva själv). Tack Jonas för skivan, äntligen fick jag min efterlänktade Plan Three skiva. =o) Tack moster för smyckena. Och sist men ite minst, tack för filmerna! Nu sitter jag här i stora huset, är barnbakt men barnen ligger oich sover, men Emil i Lönneberga. Astrid Lindgren är min största idol. Hennes röst berör mig verkligen på ett speciellt sätt. Så synd att den inte finns på engelska, vil så gärna att Max och Frankie ska kunna se.

Nu mår jag nästan lite illa av allt godis. Även fast inte mamma (eller den som valt) har så värst bra lösgodissmak. Mer lakrits! Fast det slinker allt ner, gott! Allt utom skumbananerna, bläää!

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Ja vet!!! Ja älskar ju också lakrits : )

2010-03-02 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0